دنیای حنانه

دنیای حنانه

سلام هرچه در چنته داشتیم تقدیم به شما میکنیم یه خرده هنری رباندوزی مذهبی و....
دنیای حنانه

دنیای حنانه

سلام هرچه در چنته داشتیم تقدیم به شما میکنیم یه خرده هنری رباندوزی مذهبی و....

چرابه فکرسلامتیمون نیستیم..

چندروزپیش به خاطر مشکل مادرشوهرم رفته بودم بیمارستان توی نمازخونه بیمارستان نشسته بودم که دیده دوتاخانوم وارد شدند یکیشون که جوون تر بود روبه من گفت موبایل دارید گفتم اره.گفت تورو خدا اگه این خانوم کاری داشت به من زنگ بزن اون خانوم همراهش هم باگریه اومدو نشست علت گریه رو جویاشدیم فهمیدیم بنده خداسرطان داره هرچی خانم های دیگه گفتن وگفتن که این بنده خدارو اروم کنن نمیشد..خیلی گریه میکرد وناله میزد..خیلی دلم براش سوخت غریب بودن توشهرما مردی هم همراشون نبود میگفتن یه هفته ست داریم ازاین دکتربه اون دکتر میریم...تاچندروز خیلی ذهنم درگیر بودیادم به این روایت افتاد که :نیاز فردسالم به دعاکردن از اون کسی که گرفتار دردی هست کمترنیست...یادمون نره که همه مون محتاجیم به دعا پس قبل ازاینکه به بلایی گرفتار بشیم برا اینکه ایمن باشیم دعا کنیم.اول برا دیگران دعاکنیم بعدبرا خودمون وخونوادمون همونجور که سیره خانم حضرت زهرا س وائمه اطها علیهماالسلام اینطوربوده.ماخانم ها که مسئولیت خانه داری رو به عهده داریم باید به فکر سلامتی خودمون وخانواده مون باشیم من خودم به شخصه غذای مونده شب قبل وغذای فریز شده رو توخونه ممنوع کردم تازه اینکه سعی میکنم اگه سبزی یا گوشت رو توی فریز گذاشتم به 1ماه نکشیده مصرفش کنم...خواهش میکنم شما هم غذای مونده استفاده نکنیدتوی روایاتمون هم داریم که غذای مونده حتی اگه از شب قبل هم مونده باشه استفاده نشه ودورریختنش هم اسراف نیست.سعی کنیم کمتردرست کنیم.گاها میبینم بعضی خانم هابه دلایل مختلف مثل شاغل بودن و...حجم زیادی از غذایی رو که پختن براروزهای بعد فریز میکنن که کاربسیاراشتباهیه.اگه مابه همه توصیه های بهداشتی دینمون عمل کنیم تن وروح سالمی خواهیم داشت وازاون زمانی که جنگ نرم دشمن برعلیه مسلمین شروع شدبه فکراین افتادن که سبک زندگی مردم مارو طوری کنند که همیشه بیمارورنجور باشند دقت کردین چقدر نازایی وبرخی بیماری های صعب العلاج زیاد شده...برای شفای همه مریضان صلواتی بفرستیم وبرای سلامتی همه عزیزان دعاکنیم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد